Litt sladder og agurknyheter

onsdag 29. april 2009
Nå er jeg altså så mektig lei sykdom i nettavisene at jeg skal blogge om agurknyheter og kjendiser...
VG kan melde at nysingle Mel Gibson hadde med seg 15 år yngre Oksana Grigorieva opp den røde løperen.
Gibson har jo blitt "koblet" med både kjente og ukjente skjønnheter den siste tiden.
Britney Spears er en av de mer kjente, og spekulasjonene begynte etter en businessmiddag de to hadde sammen på restauranten Romanov.
.

.
Men nå er det altså den mørkhårete skuespilleren og låtskriveren fra russland som er "it".

En annen kjedis VG skriver om i dag er Sarah Jessica Parker. Matthew Broderick og Sex and the city-stjernen har lenge forsøkt å få barn, og nå venter de altså tvillinger... Ved hjep av en surrugatmor hvis identitet ikke er kjent.
"Paret har vært gift i nesten 12 år og har fra før sønnen James Wilkie (6)." kan vi lese på kjendis.no

På kjedis.no kan vi også lese at "President i den norske Grand Prix-klubben, Morten Thomassen, mener det er skummelt at Alexander Rybak er favoritt til å vinne Eurovision. Ofte havner forhåndsfavorittene langt ned på resultatlista."
Jeg visste faktisk ikke at det var en egen Grand-Prix klubb, så noe har jeg da lært i dag.

Ok da..... Litt om svininfluensa helt til slutt, men denne gangen i en agurknytt-sammenheng.
VG skriver at om influensaen får fotfeste i Norge er det fare for arrangementer som festivaler, fotballkamper og konserter.
Jeg minner om at ingen ennå har påvist smitte her til lands, så det er vel ikke noe grunn til å selge de billettene du eventuelt har kjøpt..

Og selv sier folkehelsa:
Helsedirektøren bekrefter samtidig at myndighetene har planer som innebærer full stopp i offentlig kommunikasjoner som busser og t-baner, og stenging av skoler og barnehager. Han understreker imidlertid at det er lite trolig at det blir nødvendig med så drastiske tiltak i Norge.

Og der tror jeg jammen helsedirektøren har helt rett...

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar