Scientologer gjør meg forbannet !!

torsdag 30. april 2009
Ikke fordi jeg kjenner noen scientologer selv, for det gjør jeg ikke. Men alt som er skrevet om scientologer, scientologikirken og ikke minst den testen de prakker på folk, gjør meg rasende innvendig.

Scientologikirkens pressetalsmann i Norge, Matthias Fosse sier selv følgende om hva de driver med:(kilde: VG Nett)
"Scientologikirken er her for å hjelpe folk. Den hjelper gjennom kampanjer som tar for seg sosiale onder som stoffmisbruk, lese og skrivevansker, kriminalitet og brudd på menneskerettigheter"

Det jeg lurer på da er: Hvordan i alle dager hjelper man folk ved å gi dem tester som resulterer i at de er mindreverdige mennesker??
Bare for at de skal ta masse kurs for 1000-vis av kroner, så de kan forbedre sine liv med "1000%" ?
Ja, jeg har faktisk sett endel av de spørsmålene som er på disse testene, og jeg tror faktisk jeg mener at gode gammeldagse kvakksalvere med nesehornsvette på flaske som vidunderkur mot elveblest var bedre....

6 kommentarer:

Anonym sa...

Noe kan gjøres med det: http://anonnorway.ning.com/

Vi har gjennomført globale demonstrasjoner mot den mafialignende scientologiorganisasjonen i over ett år nå.

Anonym sa...

Scientologene har plassert seg frekt og freidig med ukentlige stands med "Gratis stresstest" sentralt på Egertorget like ved Stortinget. Scientologi = løgn, et oppkok av Lafayette Ron Hubbards miks av meningsløsheter satt sammen til noe scientologene kaller dianetikk.

TabloidNytt sa...

Jeg sjekket ut linken din, anonym, og dette fikk meg faktisk til å le godt:

"Ifølge presseskriv, lekkede dokumenter og kommentarer fra aktive scientologer er Anonymous følgende: en gruppe blaserte kommunistisk-nazistisk-marcabiansk-fanatiske tenårings-cyber-terrorister som er leietroppen til psykiatrien, som igjen finansieres av den tyske staten, den katolske kirken og farmasinæringen."

Snakker om å ha beina på bakken ;) Ingen konspirasjonsteorier der i gården nei *ler*

Anonym sa...

@TabloidNytt:

Ja, det er det som gjør det så sinnsykt morsomt å demonstrere mot dem. :-D De tror faktisk at vi finansieres av psykiatrien.

Her har du en flott oversikt over hvem som styrer oss, hehe: http://i43.tinypic.com/21zplv.jpg

Hvis du lurer på hvem disse markabianerne er: http://en.wikipedia.org/wiki/Marcab_Confederacy

Anonym sa...

scum of the earth, bruk de som testkaniner eller send de til mars.

TabloidNytt sa...

Ja, Kip.....
Noen kunne vel trengt en pille eller to... *ler*
Markabi..... jaja

Legg inn en kommentar